Veebipoe müügitingimused
Veebipoe koertekas.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Naheka OÜ (registrikood 14525410), asukohaga Meegomäe tee 23, Meegomäe küla Võru vald Võrumaa 65526.
Müügilepingu kehtivus, teenuse- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest teenuste ostmisel.
Veebipoes müüdavate teenuste ja toodete hinnad on märgitud teenuste ja toodete juurde. Kõik veebipoes müüdavate teenuste hinnad on eurodes.
Teave teenuse kohta on esitatud Veebipoes vahetult teenuse juures.
Tellimuse vormistamine
Teenuseid saab osta läbi Amelia broneerimissüsteemi, kus tuleb vastavad väljad täita ning seejärel suunatakse Teid ostukorvi, kus saate valida tasumisviisi. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele
- Visa/Mastercard kaardimaksed
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Montonio Finance UAB. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance UAB juures turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB-le.
Kohaletoimetamine
Teenuseid osutatakse järgmistes riikides: Eesti
Teenust osutatakse vastavalt ürituse toimumise ajale või valitud broneeringule.
Taganemisõigus
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevane tagastamisõigus kehtib juhul, kui teenuse ostja ei ole treeningus osalenud ega digitaalseid materjale kasutanud.
Kui koolitusmaterjalid on teenuse ostja poolt juba avatud, siis vastavalt VÕS § 53 lg 4 ei ole võimalik toodet tagastada ning taganemisõigus ei kehti.
Pretensiooni esitamise õigus
Kui Te ei ole teenusega rahul, on teil õigus esitada teenusepakkujale pretensioon kahe aasta jooksul alates teenuse kättesaamisest. Kaebuse võite esitada vabas vormis, märkige kaebusesse oma nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, teenusel esinev puudus ning omapoolne soovitav lahendus. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Teie privaatsusega seonduvate sätetega tutvumiseks, palun vaadake meie privaatsuspoliitikat.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@koertekas.ee
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Viimati muudetud 26/06/2024